CASA VERDE 2025
Noutățile ediției 2025:
Pe lângă finanțarea sistemelor fotovoltaice, vor fi disponibile și linii de sprijin pentru baterii de stocare și pompe de căldură. Este momentul ideal să te pregătești pentru un sistem energetic complet și eficient!
Bugetul alocat pentru 2025:
- 1,5 miliarde lei pentru panouri fotovoltaice – relansarea programului Casa Verde;
- 400 milioane lei pentru baterii de stocare – completarea sistemelor existente;
- 100 milioane lei pentru pompe de căldură – prin programul Casa Verde PLUS.
Ce urmează?
După publicarea oficială a Ghidului de finanțare Casa Verde 2025, vei putea consulta toate detaliile despre criterii de eligibilitate, documentația necesară și pașii de înscriere.
Completează formularul nostru de contact și primești informațiile actualizate despre lansarea programului Casa Verde 2025 și despre condițiile de înscriere.
Cine poate beneficia de finanțare prin Casa Verde 2025?
Condițiile de eligibilitate pot suferi modificări în funcție de forma finală a Ghidului de finanțare, însă, pe baza edițiilor anterioare, sunt de așteptat următoarele criterii:
Persoane fizice cu domiciliul în România
Proprietar al imobilului
Fără datorii la bugetul de stat și local
Imobil fără sarcini juridice
Destinație exclusiv rezidențială
Limită de unități locative
Fără finanțări anterioare similare
Care au fost Documente necesare pentru dosarul de înscriere Casa Verde de până acum?
Documentele de mai jos trebuie sa fie în termen de valabilitate la data înscrierii în aplicația informatică și încărcate în aplicația infromatică în forma sa inițială.
Act de identitate valabil - copie a cărții de identitate a solicitantului - Adresa din cartea de identitate trebuie să coincidă cu adresa imobilului unde se dorește implementarea - Nu se acceptă viza de flotant la adresă
Extras de carte funciară: Document recent (nu mai vechi de 60 de zile) care atestă dreptul de proprietate asupra imobilului și faptul că acesta este intabulat - Documentul costă aproximativ 20 de lei și poate fi obținut online, direct din confortul casei tale
Certificat de atestare fiscală privind obligațiile de plată către bugetul de stat, emis pe numele solicitantului, de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanțelor Publice - se poate obține online de pe site-ul ANAF dacă aveți SPV sau de la ghișeu în caz contrar
Certificatul de atestare fiscală privind impozitele și taxele locale și alte venituri ale bugetului local, emis pe numele solicitantului de către autoritatea publică locală în a cărei rază teritorială aveți domiciliul - se obține de la primărie sau de la direcția de taxe și impozite locale
Când începe Casa Verde 2025?
Încă nu a fost anunțată o dată oficială de lansare, dar programul este așteptat să fie activ în prima parte a anului. Pentru a fi mereu la curent, urmărește anunțurile oficiale ale Administrației Fondului pentru Mediu (AFM).
Echipa Smart Photovoltaic Solutions oferă consultanță GRATUITĂ înainte și pe parcursul înscrierilor, ghidându-te pas cu pas în procesul de aplicare. Contactează-ne pentru o analiză gratuită și hai să facem împreună primul pas spre energie curată și eficientă!
